napodobuje ovládací rozhraní staničního a traťových zabezpečovacích zařízení dle pravidel ZTP JOP
nové elektronické stavědlo ESA11 (od AŽD Praha s.r.o.) bylo ve stanici aktivováno v roce 2007, ovládá i předsunuté zhlaví v lokalitě Sluncová, napojující oblast Masarykova nádraží do východní části Nového spojení
starší grafikony simulují stav po vybudování stavědla (v období ke konci r. 2007)
jednokolejný provoz ve směru Libeň, telefonické dorozumívání, které umožňuje provoz pouze s jedním vlakem v mezistaničním oddílu
úvazek na SZZ ve stanici Praha-Bubny
víceúrovňové texty
vhodné zobrazení na 1 monitor - při rozlišení 1280x1024 (apod.) při šířce políčka x=10
orientační plánek oblasti
vstupy do oblasti
Li2, (Li1) - stanice Praha-Libeň (směr Kolín, Pardubice, Lysá n.L., Kutná Hora)
(Ba1, Ba2) - odbočka Balabenka (budoucí napojení na východní část Nového spojení)
plánované obsazení staničních kolejí je smyšlené, nemusíte se jím řídit
obraty souprav končících vlaků je možno provádět s pomocé staniční zálohy
předávka rozehraných situací - ke stažení
[den v týdnu (xxxxxxx) _ datum (dd.mm.rrrr) _ čas simulace (hh:mm)] soubor z archívu po rozbalení umístěte do složky s oblastí [ .../Staničář/Stanice/masna_1-00/ ] a při spouštění Staničáře jej vyberte ve Startmenu