simulace zachycuje aktuální stav v období přelomu 2007-2008
v současnosti probíhá ve stanici rozsáhlá stavební činnost,
která má vliv i na technologii dopravy:
přestavba západní části (koleje a nástupiště v historické dvoraně)
- od jihu jsou provozní pouze koleje 7, 9, 11, 13 (všechny zakončeny jako kusé,
bez možnosti objíždění hnacích vozidel),
- u ostatních kolejí je sneseno trolejové vedení, příp. i kolejový svršek
a připravuje se úprava nového uspořádání kolejiště i nástupišť
napojení severního zhlaví na estakádu Nového spojení (západní část mosteckého zhlaví)
- dokončuje se betonáž ložiska západní opěry čtyřkolejné estakády
a zemní práce v okolí (zásypy, nový železniční spodek),
- vyloučena je celá navazující západní část mosteckého zhlaví
(bez NTV, zcela bez kol. svršku, příp. s obsazením pracovními vozidly)
rekonstrukce 1. vinohradského tunelu (ve směru Vyšehrad)
- v průběhu roku po dobu nepřetržité výluky zcela znemožní průjezd v daném směru
převážně v průjezdném modelu přes východní část stanice
(kolem tzv. "nových nástupišť" - 22.-32. SK),
s obratem souprav ve stanicích Vysočany, Vršovice, ONJ, Hostivař,
relace Kolín směrována přes Vršovice
hlavově od jihu
(kusé 1.-11. SK, příp. průjezdné 22.-32.SK)
vlaky ze směrů Vyšehrad, Vršovice, resp. přistavování souprav z ONJ
víceúrovňové texty
vhodné pro zobrazení na 2 monitory
(nacentrováno pro rozlišeni 1152 x 864 při velikosti políčka x=8)