pokyny k technologii práce ve stanici:
(od autora grafikonu)
Vlaky jsou dle JŘ, s omezením jízd, vlaky "pp" mají v textu poznámku "jede pp", ale nastaveno mají jízdu denně, takže záleží na každém, jestli takový vlak příjme.
Oběhy Os vlaků jsou, jak by měly být, až na nějaké vyjímky, které simulace nedovolí.
Oběhy Lv u nákl.vlaků jsou asi prakticky smyšlené, ale některé asi dle skutečnosti.
Navíc je tam pár vlaků (1.nsl., 2.nsl., ...), v poznámce mají, že: "vlak jede ve zbytkové kapacitě", to jsou vlaky smyšlené, nastavenou mají jízdu denně.
Organizace nákl.dopravy:
Mělník:
Nad ránem dojíždí do Mělníka (pravděpodobně) smyšlená záloha, která tam pak šíbuje celej den, na vlečky, z vleček vozí a odváží zátěž, a večer zase odjede pryč.
Ještě v noci tam manipuluje záloha od Mn vlaku z/do Neratovic z vozy od vlaků, které tam vozy odvěšují.
Nymburk seř.n.:
Zde operují 3 zálohy, tak jak by to mělo být Z1,Z2 a Z5
Samozřejmě vše jsem přizbůsobil tak, aby to bylo možné v simulaci nějak udělat, ve skutečnosti to je možná trošku malinko jinak, ale Z5 je žehlička, která operuje na spádovišti.
Ostatní dvě zálohy se starají o zbytek práce.
Ns - Končící nákl.vlaky:
Přijíždí do vjezdového nádraží na koleje 101-110, odstoupí Lv a souprava vyčkává, až si pro ni přijede většinou Z5 (ve dnech, kdy tato záloha nepracuje, tak Z1 nebo Z2 - přijedou většinou z KOMPASu),
ta pak celou soupravu zasune na KOMPAS, kde to zmizí.
POZOR:
Toto se netýká vlaků s autovozy, ať už loženými auty, nebo prázdné, ty nesměj na pahrbek, tak tyto soupravy nebo jen část jich jsou přestaveny pomocí Z1 nebo Z2 přes koleje 43x do výtažné koleje a
zasunuty do směrové skupiny.
Pro každý končící vlak si po nějakém čase (cca 1 hodině od zastavení) přijede záloha.
Ns - Výchozí vlaky - směr východ (Poděbrady):
Vždy jsou vytaženy zálohou (Z1 nebo Z2) ve směrové koleji k návěstidlu pod číslem vlaku, před které je přiřazena 9 (např. 964201), zde záloha odstoupí a odjede tam kam je určeno, a pak vlak zapřáhne vlaková
Lv, která se buď v simulaci nachází, nebo náhradní vyjede z depa, a pak se vlak přečísluje do svého čísla (v daném případě 64201) a v čase odjezdu po postavení cesty ze směrové koleje odjede
směr Babín.
Ns -Výchozí vlaky - směr západ (Lysá/L, Veleliby,Nymburk-město):
Jsou vytaženy zálohou (Z1 nebo Z2) ze směrové koleje pod číslem vlaku, před které je přiřazena 9 (např. 956430) přes výtažnou kolej a zasunuty na kolej 430-434, zde záloha odstoupí a odjede tam, kam
má určeno. Zde zapřáhne vlaková Lv, která se buď v simulaci nachází, nebo náhradní vyjede z depa, pak se vlak přečísluje do svého čísla (v daném případě 56430, pokud to jde, u některých vlaků to nejde,
zřejmě u těch, které veze ELv, ale to nevadí), poté je dán čas odjezdu z kolejí 430 - 434 do koleje 110 (cca 10 min. před pravidelným odjezdem), postavit vl.cestu, pokud není nastaveno kmenové číslo vlaku,
tak pos.cestu do koleje 110, vlak popojede do této koleje a pak je z koleje 110 čas pravidelného odjezdu dle GVD, a vlak pak odjede kam má.
U Mn vlaků je vlakovou Lv většinou ta, která vyveze Sv ze směrové koleje.