|
|
JOP Praha hl.n. (2005 - 2007)
- aktuální verze - praha-hl-n_3-10.zip (157 KB)
- oproti předchozí verzi (praha-hl-n_3-00) byl opraven reliéf kolejiště
(změna číslování kolejových obvodů, vycentrování přizpůsobené pro 2 monitory,
vypuštění kamer a pragotronu z pravé sekce, oprava vstupů z Vršovic a Vyšehradu
- vypuštěna indikace vjezdových návěstidel sousední dopravny, změna rozvržení
zásobníku povelů - celá stanice tvoří jeden celek a má jediný zásobník)
- napodobuje ovládací rozhraní staničních a traťových zabezpečovacích zařízení
největšího osobního nádraží v zemi
- v 80. letech bylo jižní (tunelové) zhlaví zabezpečeno reléovkou RZZ AŽD71
cestového systému s číslicovou volbou;
indikační panel a ovládací skříňky číslicové volby byly současně zapojeny jako
řídící přístroj pro elektromechanická stavědla na severním zhlaví (mosty);
- po rekonstrukci SZZ, při níž bylo severní zhlaví osazeno elektronickým stavědlem
ETB, byla v roce 2001 dána do užívání i zcela nová moderní dopravní kancelář
s ovládáním celého hlavního nádraží prostřednictvím terminálů JOP,
s velkoplošným zobrazením reliéfu kolejiště na tři sekce panelů zadní projekcí
[reportáž z DK Praha hl.n. na zpravodajském serveru http://technet.idnes.cz
(31.7.2006); informace o systémech velkplošných zobrazovačů na stránkách
výrobce http://www.avmedia.cz]
- v současnosti dochází (v souvislosti s rekonstrukcí uzlu a napojením Nového spojení)
k výměně stávajících RZZ AŽD71 (tunelské zhlaví), ovládané z JOP, a SZZ ETB (mosty)
plně elektronickým stavědlem poslední generace - ESA11 s EIP
- simulace zachycuje stav v období kolem r. 2005
- možnost volby grafikonu z nabídky dvou období:
- víceúrovňové texty
- vhodné zobrazení na 2 monitory
(zde je ještě zobrazení starší verze praha-hl-n_3-00 , brzy doplním obrázek k aktuální verzi,
tedy po změně reliéfu kolejiště)
|
|
|